دوربین مداربسته تیاندی (با قیمت رقابتی)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دوربین مداربسته تیاندی (با قیمت رقابتی)
نوشته شده در سه شنبه 8 اسفند 1402
بازدید : 24
نویسنده : user

ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی

جذابیت دوربین مداربسته تیاندی این است که کاربران دوربین مدار بسته به طور فزاینده ای به دنبال خرید دوربین مداربسته تیاندی هستند. با توجه به این سرعت دریافت، بسیاری از فعالان صنعت دوربین مداربسته تیاندی در رتبه های بالا در جهان قرار دارند.

کیفیت این دوربین ها و قیمت اقتصادی آنها نسبت به برندهای معروف یکی از دلایل بالا بودن طرفداران این برند است. آنها معتقدند که می توان دوربینی با همان کیفیت و کارایی را با هزینه بسیار کمتری نسبت به برندهای دیگر خریداری کرد.

برخی از ویژگی های خاص این دوربین محبوب عبارتند از:

فناوری Tiandy Color Maker

فناوری Tiandy Color Maker یک راه حل برای محیط کم نور است که یک دیافراگم بزرگ را با یک سنسور بزرگ ترکیب می کند. بر این اساس دوربین می تواند نور زیادی را در محیط تاریک دریافت کند.

این راه حل حتی در شب های کاملا تاریک نیز موثر است. در چنین مواقعی دوربین های مجهز به این فناوری تصاویر رنگی و زنده ثبت می کنند. با کمک روشنایی چراغ های گرم نیز جزئیات بیشتری از تصویر ارائه می دهد.

دوربین Color Maker تیاندی با کمک یک سنسور بزرگ و دیافراگم و نور گرم، مدام هدف شما را به صورت تمام رنگی رصد می کند. در مقایسه با سوپراستارلایت، این دوربین ها به نور کمتری نیاز دارند. حتی در محیط های کاملا تاریک هم تصاویر خوبی می گیرد.

فناوری Super Starlight

Super Starlight یکی از ویژگی های خاص دوربین مداربسته تیاندی است. طبق آمار 80 درصد جرایم در شب اتفاق می افتد.

در موقعیت های تاریک مانند شب، Tiandy برای اولین بار مفهوم Starlight را در سال 2015 معرفی کرد. این فناوری در دوربین های تحت شبکه مورد استفاده قرار گرفت.

این دوربین تصاویر روشن و رنگارنگی را در صحنه های تاریک ثبت کرد. با گذشت سالها توسعه، این فناوری روز به روز قدرتمندتر و پیشرفته تر شده است.

این فناوری به گرفتن اشیاء متحرک در صحنه‌های تقریباً تاریک با روشنایی زیر 0.0004 لوکس کمک می‌کند که انقلابی در صنعت دوربین مداربسته تیاندی است.

قیمت دوربین‌ مداربسته تیاندی

 به خاطر داشته باشید که محصولات خارجی که با ارز خارجی خریداری می شوند مستقیماً به قیمت آنها بستگی دارد. بنابراین قیمت دوربین مداربسته تیاندی در محدوده مورد انتظار است. اما در نظر داشته باشید که کیفیت بالای دوربین ها پوشش کافی برای قیمت نسبتا بالای آنهاست.

شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات سایت رادیس از قیمت دوربین مداربسته تیاندی مطلع شوید.

موج گستران رادیس برای مشتریان خود که به قیمت دوربین مداربسته اهمیت می دهند لیست کاملی ارائه می دهد که مشتریان عزیز می توانند از آن استفاده کنند. فروشگاه رادیس با داشتن تیمی مجرب و کارشناسان حرفه ای بهترین کیفیت و کارایی را در خرید دوربین مداربسته دارد.




:: برچسب‌ها: تیاندی , دوربین تیاندی , دوربین مداربسته , رادیس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: